Korea · podróże

Crazy Seul

 

Na stronie magazynu Asia on Wave* ukazał się mój artykuł o Seulu, który również znajdziecie w najnowszym numerze magazynu (razem z innymi moimi artykułami ^^)
Tym razem postanowiłam zabrać Was na wycieczkę w moim stylu, czyli nieco mniej utartym szlakiem 😉

http://magazyn-haru.pl/aow-2podroze-crazy-seul/

*Obecnie Asia on Wave przemianowała się na magazyn Haru
13 myśli na temat “Crazy Seul

  1. A więc to był Twój artykuł ? ;D Mogłam się domyślić… po wspaniałym języku ! ^^ Bardzo przyjemnie się czytało. Tak, że całość wciągnęłam nosem 😛 Naprawdę bardzo interesujący artykuł, za który bardzo przy okazji dziękuję :3

    Polubienie

  2. Przepraszam, że tak ni z gruszki ni z pietruszki, ale ” jesteś moją ostatnią deską ratunku „, hehe.
    Otóż, to chyba na Twoim blogu przeczytałam o filmie ” The Moonlight Of Seoul „.. Szukam go na internecie już od dłuższego czasu ale za Chiny nie mogę go znaleźć.
    Jeżeli to u Ciebie o nim czytałam, to musiałaś go oglądać. Chciałabym spytać czy wiesz gdzie znajdę ten film z polskimi napisami ? Z angielskimi też przeboleję. *_*
    Z góry dziękuję i przepraszam. 🙂

    Polubienie

Skomentuj

