osobiste wynurzenia

Witam na nowym blogu!

Witajcie! Po tygodniu intensywnego klikania, przeklejania, poprawiania i dopieszczania, wreszcie mogę Was zaprosić na łamy nowego bloga!

G-DRAGON-CRAYON-M_V.mp4_000180430

Jak pewnie wiecie, Google wywaliło na zbity pysk mój stary blog z ich wyszukiwarki, motywując swoją decyzję zdawkowym stwierdzeniem, że Skośnooki Blog to nic więcej jak spam. Cały czas nie mogę się od nich doczekać odpowiedzi, więc zamiast tracić czas, postanowiłam zrobić coś, do czego przymierzałam się od dłuższej chwili: przeprowadzić blog na WordPress!

Wszystkie posty są już na miejscu, linki powinny działać bez zarzutu, tu i tam może posypać się trochę formatowanie, ale z czasem postaram się wszystko doprowadzić do ładu 🙂

Tak więc rozgośćcie się, pozmieniajcie linki w ulubionych i do zobaczenia za bardzo niedługo w kolejnych postach! ^^

15 myśli na temat “Witam na nowym blogu!

  1. Witam i pozdrawiam! Niezłe powitanie Twojego biasa;) A ja strasznie nie mogę sie doczekać tego prześwietlenia Monsta X!:) Ciekawa jestem tez jaki klip wybierzesz. Stawiam na „Rush”, choc to nie jest moj ulubiony. Wiem, wiem, to tajemnica. Ech… Cierpliwość nie jest moja najmocniejsza strona!;)

    Polubienie

    1. przepraszam, że się to tak ciągnie. Wczoraj jednak nie miałam kiedy usiąść do pisania a dziś czuję się paskudnie i leżę w łóżku. Właśnie coś tam klikam, ale nie wiem czy wena też się nie pochorowała 😦

      Polubienie

      1. Jejku, biedna Walerianka:( Nawet sie rozchorować nie można bo czytelnicy sie naprzykrzają;) Zdrowiej w spokoju i nie przejmuj się moim nagabywaniem. Może ta przeprowadzka na nowy serwer tak Cię wykończyła:)

        Polubienie

Skomentuj

